Skip navigation

a little bit of randomness:

the other day while having lunch with a newly made friend, i was asked a question which i thought i knew the answer to.

after telling me his answer, he asked me,….. so what do you want to do with your life?

a couple years ago that would have been the starters gun going off, and i would have sprinted thru plans and dreams and things i wanted to do.

today, i got stumped.

and i babbled something about being relatively content and not having anything in particular in mind.

lol i came so close to say the eternally crap ” i just want to be happy”.

“life is what happens while youre busy making plans”

ever heard that before?

i guess i musta stoped making plans.

dont get me wrong tho, theres still stuff i wanna do,…

some of which are skydiving, normal diving, learning to fly a plane and a chopper, producing an album, travel around the australian coast line in a VW campervan, see a duckbilled platypus, write a book(dunno about what πŸ˜› ), find a phone that does everything i want it to, blah, blah blah, blah ad nauseum…….

i just stopped making plans.

i cant decide whether thats a good thing or a bad thing.


i got offered a job at a big ass firm πŸ˜€

and the guy that offered my the job came out of harvard business school πŸ˜› ( put that in your pipe and smoke it former lecturers of mine >:D )

i wasnt looking for one, and i’m flattered of course,… but i could never wear a suit unless it was a wedding or a funeral πŸ˜›

theres something oddly satisfying about turning down a big ass firm πŸ˜€



i need to find a singer. preferably female so their voice contrasts with the darkness of the music.



what do you want to do with your life?

and youre not allowed to say “i just wanna be happy” πŸ˜›

Advertisements

10 Comments

    • Delicately Realistic
    • Posted September 15, 2006 at 9:11 pm
    • Permalink
    • Reply

    Loooool
    see a duck billed platypus cracked me up!

  1. Honestly? I would like to be a designer and professional dancer.

    Not gonna happen though….but a girl can dream.

    Whats wrong with the “I just want to be happy” phrase? It’s what it all comes down to in the end. I actually wish I heard it more in Kuwait.

  2. Happiness by it self…. what a ClichΓ©!
    I want to be content and I think that’s the only way I could have happiness or something close to it!!

    something to do with my life?? start over… difficult though.

  3. lol whaat? theres nothing wrong with duckbilled platypusses πŸ˜›

    hmm good point miya, that is something that needs to be heard more often,… whats stoping you from becoming either of those things? its never too late πŸ˜›

    3abeer, starting over is tempting, but if you take something good from that which you wanna start over, i reckon you come out better than ever.

    infact, by learning from shitty things, you get the chance to technically start over if it changes your way of thinking enough.

    then again life aint a dress rehersal πŸ˜›

  4. Yea heard that before… Then I graduated to “You either live Life or you Write about it”

    Doesnt directly pertain to what you’re talking about huh? Well, I’ve been trying to execute all those plans I’ve made while procrastination’s perched on my left shoulder 😦

    Congrats on the big ass firm πŸ˜€ You must look happily smug now πŸ˜€ πŸ˜€

    • The Krispy Dixie
    • Posted September 17, 2006 at 9:26 am
    • Permalink
    • Reply

    its always nice to get offers from big ass firms… makes u feel all warm and fuzzy inside πŸ™‚

    what do I want to do with my life…? I’m tempting to second the “start over” answer..

    but i’m gonna say *deep breath* :

    -Get published
    -Run my own business
    -Get a masters degree in religious studies
    -Become a professor of something πŸ˜›
    -Make loads of money
    -Get hitched (Happily)

    Funny how marriage came last, huh? πŸ˜›

    *Exhale*

    • The Krispy Dixie
    • Posted September 17, 2006 at 9:27 am
    • Permalink
    • Reply

    tempting = tempted = i need more coffee….

  5. Hmmm i think i would want to be independant and not tied down to a desk job. I like your music production idea. i was always into music and would love to eventually one day produce something :).

  6. jb: yup πŸ˜› i’m as smug as a smug bug in his smug rug that he got from smugs, rugs and beyond πŸ˜›

    kd: i think its actually a good thing that marriage comes last :P, you could start a business publishing your own works and religious stuff, the climate being right you would therefore make loads of money, at which point some uni will give oyu a honorable doctorate, and thus you become better than a professor πŸ˜›

    pepper: what kind of music are you in to? i’m always up for chatting with other music people cos theyre so hard to find here.

  7. sprinted, stumped, babbled, chopper, VW camper van, duck billed platypus, nauseum, reckon, pertain, perched, smug…

    You always sound like you know what you want to do with your life! Did you change that much since this post or will you still have the same answer?

    I have another idea for the book, why don’t you write something like A Year in The Merde but about your experience in Kuwait. I’m sure nobody did this before.
    “find a phone that does everything i want it to” Check πŸ˜›

    I’m ready to sing πŸ˜€ Anytime πŸ˜›

    Oh and I’m happy and I know exactly what I want from my life for the next let’s say 2 years but you already know that!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: